dissabte, 29 d’octubre del 2011

L’OMBRA PERDUDA
La Cerimònia per fi s’ha acabat. Les meves mans sostenen la urna argentada on reposen les cendres de la meva filla. Ja tot s’ha acabat. Les veus de condol, les abraçades, els xiuxiuejos i mirades de reüll..... Tot s’ha acabat !
El cotxe de la meva germana m'ha deixat davant de casa. Vol pujar al pis a fer-me companyia - No, gr..si vols llegir la totalitat de l'escrit clica a sobre


A FLOR DE PELL
Surto de Santa Maria del Mar encara tremolosa. La cerimònia no s’ha acabat encara però jo no vull ser-hi present a l’hora de les fotografies, de les felicitacions, de les abraçades.... L’Alex i la Laura s’han casat i ja formo part del seu passat, estic segura que ni tan sols se n’adonaran de la meva absència.Amb passos lents faig el c..si vols llegir la totalitat de l'escrit clica a sobre

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada