divendres, 8 de juny del 2012

UN GRAPAT DE SOMNISRutina. Dia a dia, sempre el mateix. Baixo les escales del Metro amb el diari sota el braç. Dos quarts de nou. El rellotge de l’andana confirma un cop més, la meva puntualitat. Entro en el primer vagó, cercant un seient buit. Impossible!. Esperaré a la Sagrera per a seure. Desplego el diari i començo a llegir les capçaleres de les notícies. Més tard, a casa, llegiré de cap a peus, tots els arti si vols llegir la totalitat de l'escrit, clica a sobre


D’UN ALTRA GALÀXIA? 

 Ferran Pastor Vilalta. Notari
Ja he arribat. Comença l’espectacle!. La recepcionista, amablement, em fa passar a una saleta on em trobo amb tota la meva parentela. El meu germà Pere s’aixeca de seguida per tal d’abraçar-me. Els demés resten quiets i muts. Un petit gest de salutació i m’assec a una punta del sofà,..  si vols llegir la totalitat de l'escrit, clica a sobre

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada